Chika og Fujis side

En hundeblogg. her vil jeg skrive om det å få en hund nr.2 i familien, både positivt og negativt. Vi har en Shiba-tispe på 2,5 år og får en hann på 8 uker. Dette kan nok by på både gleder og forviklinger, og de erfaringene ønsker jeg dele med andre. Legg gjerne igjen kommentar på bloggen min.

Name:
Location: Hakadal, Norway

Friday, January 26, 2007



Bildet viser en heller most Fuji med Chikas labber som presser han ned mellom sofaryggen og pappa.





Huff så sløv jeg er. Nå er det lenge siden jeg har skrevet her.........

jeg lagde denne bloggen for å skrive om min erfaring med shiba og om det å ha 2 hunder.

Å ha to hunder har gått mye bedre enn jeg hadde trodd. chika og fuji er gode venner, de leker og herjer, de biter hverandre i halen, de passer på hverandre, de koser og de sover side-om-side.

et par ganger har vi hatt "bråk" og det har vært i forbindelse med at de har fått godbiter. chika har da ikke godtatt at fuji har fått godbiter også.

chika godtar fuji som et familiemedlem, og det har hun nok egentlig gjort siden dag én. hvis de er fra hverandre, leter de etter den andre rundtomkring i leiligheten og piper. de tar vare på hverandre og passer på at den andre har det bra. da vi fikk fuji var han veldig redd for labbene sine, og han vrælte da vi tok han på labbene. chika kom da løpende for å se hva vi gjorde for no` galt med fuji.....hihi. det er gøy å følge med på hundenes kommunikasjon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home