Chika og Fujis side

En hundeblogg. her vil jeg skrive om det å få en hund nr.2 i familien, både positivt og negativt. Vi har en Shiba-tispe på 2,5 år og får en hann på 8 uker. Dette kan nok by på både gleder og forviklinger, og de erfaringene ønsker jeg dele med andre. Legg gjerne igjen kommentar på bloggen min.

Name:
Location: Hakadal, Norway

Tuesday, March 13, 2007

Ny seng

Jeg har fått ny seng. Er den ikke fin??? Sitter litt forskremt i den for den er så ren og pen....tenk om jeg møkker den til med potene mine...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej!
Åh vilken fin säng du fått! Här får man hålla tillgod med samma gamla säng som funnits sen man kom hit. Fast jag gillar det gamla, som luktar MIG och inte nytt.
Du får nog snart gosat till den så den luktar din ska du se!

Voff från Yoshi

09 April, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work.

11 November, 2008  

Post a Comment

<< Home